Zwroty

Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony produkt ?

Oczywiście, nieużywany produkt można zwrócić lub wymienić na inny, w ciągu 10 dni od odebrania paczki.

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony przedmiot ?

Wyślij do Nas formularz odstąpienia od umowy (dostępny poniżej) na adres info@sowe.pl, z informacją czy chcesz wymienić czy zwrócić przedmiot, przedmiot wraz z podpisanym formularzem wyślij na adres: SOWE, Baranowice 22, 55-080 Kąty Wrocławskie, nie odbieramy paczek za pobraniem. Nie zapomnij dołączyć paragonu.

Jakich produktów nie można zwracać ?

Używanych przedmiotów oraz produktów, które zostały wykonane na indywidualne zamówienie, tz. na których zostało nadrukowane / wszyte inicjały lub inne modyfikacje na życzenie klienta (np. zasłony uszyte w niestandardowym rozmiarze), jest to zgodne z artykułem 10 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2008, Nr 10, poz. 8 ze zm.)

W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrócony towar ?

Pieniądze zostaną zwrócone maksymalnie w ciągu 14 dni, od otrzymania przez Nas zwrotu, przelewem na wskazany przez Ciebie numer konta.

W przypadku wymiany, w jakim czasie otrzymam nowy towar ?

Gdy tylko otrzymamy od Ciebie zwrócony przedmiot, niezwłocznie wyślemy następny.

Kto ponosi koszty zwrotów i wymian przedmiotów ?

Koszty wysyłki wymienianych i zwracanych przedmiotów ponosi kupujący.

Wzór formularzu odstąpienia od umowy: 

Adresat:

SOWE Anna Wilczopolska, Baranowice 22, 55-080 Kąty Wrocławskie, NIP: 894-290-43-49, REGON: 364197650, tel. 882461050,

adres email: info@sowe.pl

Konsument:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Ja, _____________________, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej z Państwem w ramach sklepu internetowego „SOWE” dnia _______________ dotyczącej następujących Towarów: ____________________________________________. ___________________ /

podpis własnoręczny/*